пʼятницю, 3 квітня 2020 р.

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

ЗАВДАННЯ

для учнів 

 10 класу


Усі виконані завдання надсилати на електронну скриньку 1971diachenko@gmail.com або в соціальні мережі ViberTelegramMessenger, чи іншим зручним для вас способом у будь-якому вигляді (фото (сторінки зошита, слайду з оцінкою за тестування),  скріншот, документ Word тощо).

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
ТЕМА: Українські землі у складі Чехословаччини. 
 Карпатська Україна.

Завдання: Опрацювати  §57-58, п.1-3
1. Переглянути відеофайл НАТИСНИ  ТУТ
2. Скласти історичний портрет А.Волошина
3. Виконати тест НАТИСНИ  ТУТ

ТЕМА: Українські землі у складі Румунії.

Завдання: Опрацювати  §57-58, п.4
1. Переглянути відеофайл НАТИСНИ  ТУТ
2. Підготувати повідомлення «Татарбунарське повстання»
3. Виконати тест НАТИСНИ  ТУТ

ТЕМА: Урок контролю навчальних досягнень учнів з розділу
 «Західноукраїнські землі в міжвоєнний період»

Завдання: Виконати тест НАТИСНИ  ТУТ
ТЕМА: Українське питання в міжнародній політиці 
напередодні Другої світової війни. 
 Радянсько-німецькі договори 1939 р. 
 Початок Другої світової війни.

Завдання: Опрацювати  §59-60, п.1-2
1. Скласти хронологічну таблицю (дата-подія),  ст.242-249
2. Виконати тести НАТИСНИ  ТУТ

ТЕМА: Радянізація нових територій.
Масові політичні репресії 1939-40 рр.

Завдання: Опрацювати  §59-60, п.3-4
1. Переглянути відеофайл НАТИСНИ  ТУТ
2. Скласти історичні  портрети С.Бандери та А.Мельника,
               ст. 250-251
ТЕМА: Бойові дії в 1941–1942 рр.

Завдання: Опрацювати  §60-61
1. Переглянути відеофайл НАТИСНИ  ТУТ
2. Охарактеризуйте письмово оборонні операції на території
    України, ст. 254-261
3. Виконати тест НАТИСНИ  ТУТ

ТЕМА: Окупація УкраїниНовий порядок. 
Голокост.

Завдання: Опрацювати  §62-63
1. Виписати терміни
2. Скласти таблицю «Окупаційні зони України», ст. 268
3. Дати письмову відповідь на питання «Чому Бабин яр
     вважають символом Голокосту в Україні»
4. Виконати тести   НАТИСНИ  ТУТ
                                    НАТИСНИ  ТУТ


ВСЕСВІТНЯ  ІСТОРІЯ


ТЕМА: Причини, характер, періодизація Другої світової війни.

Завдання: Опрацювати  §41-42, п.1-2
1. Переглянути відеофайл НАТИСНИ  ТУТ
2. Виконати тест НАТИСНИ  ТУТ

ТЕМА: Воєнні дії на першому етапі війни (1939-червень1941 р.). 
Загарбання нацистською Німеччиною Європи.

Завдання: Опрацювати  §41-42, п.3-10
1. Виконати завдання 12, ст.170
2. Виконати тест  НАТИСНИ  ТУТ

ТЕМА: Напад Німеччини на СРСР. Перебіг подій на
 радянсько-німецькому фронті у 1941—1942 рр.

Завдання: Опрацювати  §43-44, п.1-4
1. Переглянути відеофайл  НАТИСНИ  ТУТ
2. Виконати письмово завдання 2-4 ст.178
3. Виконати тест  НАТИСНИ  ТУТ

ТЕМА: Бойові дії в Північній Африці. Вступ у війну США. 
 Бойові дії на Тихому океані.

Завдання: Опрацювати  §43-44, п.5-8
1. Переглянути відеофайл  НАТИСНИ  ТУТ
2. Скласти  таблицю (питання 15),  ст.178
3. Виконати тести НАТИСНИ  ТУТ

ТЕМА: Корінний перелом у війні

Завдання: Опрацювати  §45-46
1. Скласти таблицю «Сталінградська битва-Курська битва»
2.  Підготувати повідомлення (презентацію) за темою:
     «Тегеранська конференція», ст. 182-183
3. Виконати тест НАТИСНИ  ТУТ

ТЕМА: Вигнання німецьких військ та їх союзників із
 території СРСР. Відкриття Другого фронту

Завдання: Опрацювати  §49-50
1. Виконати письмово завдання 13 ст.196
2. Виконати тест НАТИСНИ  ТУТ

ТЕМА: Особливості окупаційного режиму і руху Опору.

Завдання: Опрацювати  §47-48, п.1,3-4
1. Переглянути відеофайл НАТИСНИ  ТУТ
2. Скласти таблицю «Рух Опору» (держава – лідер опору),
     ст.185-187
3. Виконати тест НАТИСНИ  ТУТ

ТЕМА: Людина під час війни. Голокост.

Завдання: Опрацювати  §47-48, п.2
1. Підготувати повідомлення «Табори смерті» п.2 ст. 185
2. Виконати тест НАТИСНИ  ТУТ  


ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

ТЕМА: Практичне заняття «Родинний бюджет»

Завдання: Опрацювати ст.156, виконати завдання 1-3
1. Виконати тест НАТИСНИ  ТУТ

ТЕМА: Практичне заняття  «Як започаткувати власну справу»
Завдання: Опрацювати Додаток 1 (див.нижче)

ДОДАТОК 1

Підприємливість - це здатність до самостійних, неординарних, 
нетипових дій господарюючих суб'єктів. Тому в умовах ринку практично
 всі люди мають бути підприємливими, але це не означає, що всі повинні
 й можуть бути підприємцями. Як засвідчує світовий досвід, тільки п'ять-
вісім відсотків населення є представниками підприємницьких кіл.

І.Пройти тестування на здатність займатись бізнесом 
1. Чи поводитесь ви наодинці так, як і тоді, коли за
 вами спостерігають?
2. Чи вважаєте ви себе здатним стати головою сім'ї?
3. Чи вважаєте ви хитрість хорошою та корисною рисою?
4. Чи можете ви розпочати розмову на вулиці з 
незнайомою людиною?
5. Чи знаєте ви, який колір сьогодні в моді?
6. Чи їдете у транспорті без квитка, якщо забули вдома проїзний?
7. Чи заздрите успіху ваших знайомих?
8. Чи звертаєтесь на «Ви» до ваших старших за віком
 родичів?
9. Чи здатні ви усно швидко обчислити, скільки буде 3 %
 від трьох відсотків?
10. Чи приходите вчасно в кіно?
11. Чи приходите вчасно на побачення?
12. Чи вважаєте за потрібне давати чайові?
13. Переживаєте, якщо вас обрахували на 1 грн?
14. Чи пам'ятаєте дату народження свого вчителя?
15. Чи сідаєте в міському транспорті на будь-яке вільне
 місце?
16. Чи сідаєте в таксі тільки на заднє сидіння?
17. Чи любите робити записи у книгу скарг?
18. Чи вважаєте, що завжди достатньо лише одного попередження?
19. Чи знаєте, які грошові одиниці існували у 
Стародавньому Римі?
20.Чи зможете залишити валізу на вокзалі під наглядом 
зовсім незнайомої людини?
Повністю позитивна відповідь на кожне запитання дає 10 балів, 
повністю негативна - 0 балів. Проміжні відповіді оцінюються "на 
око" між 0 і 10 балами. Наприклад, якщо ви з десяти своїх учителів
 пам'ятаєте дату народження тільки одного, відповідь - 1 бал. Якщо 
відповідь на яке-
небудь запитання для вас є складною - 5 балів. Склавши всі свої бали, 
ви звертаєтесь до ключа тесту.
Ключ до тесту:
120-200 балів - ви природжений бізнесмен. Якщо ви отримали ці 
бали в результаті підглядування у відповіді, вирахуйте 80 балів
 та орієнтуйтесь на новий результат.
110-119 балів - ви володієте не всіма потрібними якостями 
бізнесмена, але у вас є реальні шанси досягти успіху в бізнесі; 
деяку допомогу при цьому вам нададуть роздуми про причини
 втрати балів.
50-90 балів - видно, у бізнесмени вам не вибитись, але, судячи 
з усього, ви правдива, порядна людина, у вас непоганий характер,
 так що не все втрачено в житті.
Кожний учень підраховує бали, отримані ним під час тестування, 
і виявляються групи учнів у кожній градації здатності до занять
 бізнесом.
Творча та самостійна робота учнів

Скласти власний бізнес-проект  за таким планом:
·         яку сферу підприємницької діяльності ви вирішуєте 
          вибрати і чому;
·         назва вашого підприємства;
·         адреса;
·         хто буде керувати справою (одна людина, компаньйони, 
            виконавчий директор);
·         кількість працюючих на даному підприємстві;

·         які проблеми можуть виникати при підприємницькій 
          діяльності в даній справі (конкуренти, попит, ринок збуту тощо).

ТЕМА: Узагальнення до розділу VІ «Взаємодія громадян і
 держави у досягненні суспільного добробуту»

Завдання: Виконати тест  НАТИСНИ  ТУТ

РОЗДІЛ VІІ. УКРАЇНА, ЄВРОПА, СВІТ
ТЕМА: Інтеграція і глобалізація

Завдання: Опрацювати  тему 1.
1.Скласти таблицю «Від ОЄЕС до ЄС», ст.161-163

ТЕМА: Виклики сучасного світу

Завдання: Опрацювати  тему 1.
1. Підготувати повідомлення «Глобальні проблеми сучасності»,
       ст. 168 (одну на вибір з таблиці)

ТЕМА: Міжнародні відносини

Завдання: Опрацювати  тему 2.
1. Виписати терміни, ст.172
2. Дати письмово відповіді на питання 1-4, ст.178

ТЕМА: Міжнародне право

Завдання: Опрацювати тему 2.
1. Дати письмово відповіді на питання 12, ст.178
2. Виконати тест  НАТИСНИ  ТУТ

ТЕМА: Україна — член світового співтовариства

Завдання: Опрацювати тему 3
1.Скласти таблицю «Участь України в міжнародних
                                    організаціях», ст.182
 2. Виконати тест  НАТИСНИ  ТУТ



Немає коментарів:

Дописати коментар