середу, 1 квітня 2020 р.

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

ЗАВДАННЯ

для учнів 

 5-6 класів

Усі виконані завдання надсилати на електронну скриньку 1971diachenko@gmail.com або в соціальні мережі ViberTelegramMessenger, чи іншим зручним для вас способом у будь-якому вигляді (фото (сторінки зошита, слайду з оцінкою за тестування),  скріншот, документ Word тощо).


5 клас
ТЕМА: Руські та козацькі літописи.

Завдання: Опрацювати  §25
1.Записати в зошит визначення терміну «літопис» , ст.137
2.Виписати з параграфа прізвища видатних літописців
3.Виконати завдання 3 «(не)Випадкові слова» ст.141
4.Виконати тест  НАТИСНИ ТУТ

ТЕМА: Історичні праці ХІХ – початку ХХ ст. «Історія України-Руси» Михайла Грушевського.

Завдання: Опрацювати  §26
1.Виписати в зошит прізвища видатних вчених-істориків
2.Виконати завдання 1 «Кросворд навпаки» ст.146
3.Виконати тест  НАТИСНИ ТУТ


ТЕМА: Урок контролю навчальних досягнень учнів із теми «Дослідники історії»

Завдання: Опрацювати §28
1. Виконати завдання 1-3
2. Скласти сенкан про М.Грушевського
3. Виконати тест «Дослідники історії» НАТИСНИ  ТУТ 

6 клас

ТЕМА: Природні умови Італії та виникнення міста Рим.

Завдання: Опрацювати  §39
1.Переглянути відеофайл НАТИСНИ ТУТ
2.Виконати письмово завдання 2, ст.171
3. Виконати тест  НАТИСНИ ТУТ

ТЕМА: Римська республіка в V – середини
 
ІII ст. до н. е.

Завдання: Опрацювати  §40
1.Записати в зошит визначення термінів «республіка», «трибун», «тріумф», «провінція»
2.Виконати завдання в контурних картах
3. Виконати тест  НАТИСНИ ТУТ

ТЕМА: Римська республіка в II ст. до н. е.

Завдання: Опрацювати  §41
1. Виконати письмово завдання 2,4 ст.180
2. Скласти таблицю «Пунічні війни» за схемою (дата-подія-наслідки)
3. Виконати завдання в контурних картах
4. Виконати тест  НАТИСНИ ТУТ

  ТЕМА:  Релігія, сім’я, виховання й господарство давніх римлян.

Завдання: Опрацювати  §42
1. Записати в зошит 12 головних богів Ст.Риму, ст.181
2. Переглянути відеофайл НАТИСНИ ТУТ
3. Виконати письмово завдання 2, ст.185
4. Виконати тест  НАТИСНИ ТУТ








ТЕМА: Диктатура Гая Юлія Цезаря.
Практичне заняття. Історичний портрет Цезаря

Завдання: Опрацювати  §43
1.Записати в зошит визначення термінів, ст.186-187
2. Переглянути відеофайл НАТИСНИ ТУТ
3.Скласти історичний портрет Цезаря за планом:
1.  Які риси характеру допомогли Цезарю стати великим полководцем?
2.  Які риси характеру свідчать про його талант державного діяча?
3.  Які риси характеризують його як людину?
4.  За які чесноти шанували Цезаря сучасники?
4. Виконати тест  НАТИСНИ ТУТ

ТЕМА: Узагальнення з теми  «Давній Рим за царської та республіканської доби»

    Завдання: Виконати тест  НАТИСНИ ТУТ

ТЕМА: Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми  «Давній Рим за царської та республіканської доби»

1.Виконати тест  за посиланням: НАТИСНИ ТУТ
2.Скласти кросворд на тему «Давній Рим за царської та республіканської доби» (§39-§43)


ТЕМА: Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа.

Завдання: Опрацювати  §44
1. Виконати письмово завдання 2,4 ст.193-194
2. Переглянути відеофайл  НАТИСНИ  ТУТ
3. Виконати тест НАТИСНИ  ТУТ

Немає коментарів:

Дописати коментар